уторак, 28. јануар 2014.

Pin up šminka



Da li se i vama dešava da ne znate kako da se našminkate za neku bitnu priliku? Od toliko postojećih stilova i pregršt boja treba izabrati pravu koja će se slagati sa garderobom. Ali pored odabira stila i boje se nameće još jedno pitanje a to je da li u skladu sa situacijom treba poneti svedeniju ili jaču šminku. I svaki put kada mi se kroz glavu vrte ta pitanja ja se odlučim za klasičnu šminku koja odgovara svakoj garderobi i svakoj prilici. Jednostavna šminka koja odiše elegancijom je pogodna za svaki tip očiju. Slaže se uz svaki ten i može se kombinovati sa bilo kojom bojom karmina pa se takva vrsta šminke može nositi i kao dnevna i kao večernja varijanta. Kada svom stilu dodate notu retro glamura nećete pogrešiti a sigurna sam da će to u vama probuditi zavodnicu :)

Blistav ten, naglašene obrve, izvučen eyeliner i crveni karmin su uvek pravi izbor :)



Moj model ovog puta je Miljana koju ste već imali priliku da upoznate kroz fotografije iz Jesenjeg editorijala venčanja :) Ona je vrlo fotogenična i ja zaista uživam radeći joj o glavi. Inače, ovo je prvi look za koji je napravljen snimak u saradnji sa sajtom Mogu ja to sama i Miljana je probila led pa joj se ja divim na hrabrosti :)






Kao što sam već napomenula, zadovoljstvo mi je da radim sa Miljanom pa kada sam dohvatila foto aparat inspiracije nam nije manjkalo :) Nadam se da smo vam  lepo i uspešno dočarale Pin up makeup  i da smo vas ponele u bezvremenski stil.
I evo, samo još par fotografija pa možete da se bacite na gledanje snimka :) 





Ako vam se dopada šiz friz tutorial možete pogledati  klikom OVDE .


Nadam se da ste uživale, hvala na čitanju, kiss :-*

Нема коментара:

Постави коментар