субота, 25. јануар 2014.

Šminka za spuštene kapke

Drage moje, pre svega želim da vam čestitam Novu godinicu (ovo je prvi post u 2014.).  U ovoj godini vam želim punooo šminke i šminkanja i prelepih trenutaka :). Iza mene je vrlo uspešna radna godina a ako se po Januaru godina poznaje ova će biti još bolja. U protekloj godini sam ostvarila dosta poslovnih saradnji a jedna od njih je i sa devojkom koja je osmislila site Mogu ja to sama. Iz naše saradnje je nastalo nekoliko snimaka šminke a tek nas očekuju zajednički projekti i ja se tome baš radujem. Jedan od snimaka koji je zaista lepo gledan je upravo za šminku za devojke sa spuštenim kapcima. S obzirom da i ja imam taj problem ovog puta sam sama sebe šminkala i to je bilo vatreno krštenje :D Više volim da šminkam druge ali je bio red da i mene malo vidite i upoznate :) Iskreno, sama sebi delujem malo čudno i ne prirodno tj nisam dovoljno opuštena ali nemojte mi zameriti jer je to moje prvo takvo iskustvo. Šminku iz videa često nosim u večernjim varijantama i uglavnom dobijam pohvale a nije ni teška ni preterano zahtevna i pre svega je odlična za spuštene kapke :) Moram samo da napomenem da je trema bila i te kako prisutna pa ta šminka može i bolje da izgleda ali evo obećavam da ću se u svakom sledećem snimku truditi da budem opuštenija.
Pa da pređemo na video :)


 Nadam se da vam se dopada moj video, pišite mi šta biste još volele da vidite i ja ću rado da vam ispunim želje :) Hvala na čitanju, kiss :-*


Нема коментара:

Постави коментар