недеља, 24. новембар 2013.

Urban Decay palete Naked & Naked2

Drage moje vreme je za novi postić. Da, da, znam da sam vas iznenadila jer u poslednje vreme i nisam bila baš vredna ali imala sam opravdane razloge. Videle ste naš  Jesenji editorijal   koji mi je oduzeo prilično dosta vremena jer sam ja jedna od organizatorki a zatim je i mojoj šmizli bio četvrti rođendanko koji sam  pažljivo i s ljubavlju pripremala (hranu, dekoraciju, šoping...) tako da imam opravdanje :D Ali sada sam tu i češće ćemo se družiti. Već duže vreme želim sa vama da podelim utiske i swatch~eve o moje dve omiljene palete iz koferčeta. Neke devojke se ne usuđuju da ih kupe jer nisu baš jeftine a neke se još uvek dvoume izmedju Naked i Naked2 palete jer su boje prilično slične. Ja ih imam obe a treća koja se skoro pojavila mi je na wish listi :). Za takav kvalitet senki ako možete izdvojite novac jer se nećete pokajati.Odlične su zaista i vrede svaki dinar. A što se boja tiče predstaviću vam ih pojedinačno iz obe palete pa ću možda nekoj od vas i pomoći da se odluči. Naked paletu sam prošle godine kupila u Sephori a Naked2 sam dobila od jedne svoje divne klijentkinje koja živi u Parizu i ovim putem joj se ponovo zahvaljujem jer me je neopisivo usrećila :). Prilikom šminkanja koristim obe a najviše ih koristim za svoje mladice jer su boje tako nežne i nekako prave svadbene. U obe ima po 12 senki od 1,3 gr koje su fenomenlano pigmentisane, lako se blendiraju i dolaze u različitim pakovanjima sa sintetičkom četkicom.
Plišana kutija, savršena za putovanje, u sebi sadrži 10 sedefastih i 2 mat senke koje se mogu koristiti i za dnevnu i za večernju šminku.
Nijanse:
1. Virgin ~ neutralna bež nijansa, jako je svetla pa je idealna za ispod obrva kao highlighter, i odlična za unutrašnje uglove oka.
2. Sin ~ šampanj boja sa rozikastim podtonom.Može se koristiti u kombinaciji sa bilo kojom tamnijom bojom iz palete.
3. Naked ~ Bež braon svetla nijansa, mat i može se koristiti kao bazna senka.
4. Sidecar ~ Braonskasta šimer senka koja se najviše rasipa od svih senki ali na kapku odlično izgleda.
5. Buck ~ Druga mat senka braon boje.Savršena za senčenje kapaka i jako lepo se uklapa sa ostalim bojama.
6. Half baked ~ Zlatkasto bronzana nijansa koja ima jako lep odsjaj.Fenomenalno pristaje svim bojama očiju i jedna od senki koja je najviše tražena.
7. Smog ~ Tamnija verzija prethodne senke samo malo više vuče na bronzu.
8. Darkhorse ~ Tamno braon senka sa šimerom.
9. Toasted ~ Svetlo smeđa nijansa sa rozikastim podtonom i šimerom koji se malo rasipa.
10. Hustle ~ Tamno braonkasta senka.
11. Creep ~  Crna nijansa sa sivkastim i plavičastim podtonom.U sebi sadrži šimer.
12. Gunmetal Sivo plava senka, metalik finiš.

Razlika u pakovanju je očigledna. Dvojka nam dolazi u metalnom pakovanju i teža je od jedinice.Što se boja tiče, paaaa slične su ali nisu iste :)
Nijanse:
1. Foxy ~Žućkasta bež nijansa.Jako je svetla i može da se koristi za predeo ispod obrva ili u unutrašnjem uglu oka.
2. Half Baked ~ Ova senkica se nalazi u obe palete.Zlatkasto bronzana nijansa koja ima jako lep odsjaj.Fenomenalno pristaje svim bojama očiju i jedna od senki koja je najviše tražena.
3. Bootycall ~ Jako lepa svetlo bež senkica koja takođe može da se koristi kao highlighter ili kao bazna senka.
4. Chopper ~ Bakarna senka sa primesama narandžaste sa šimerom.Podseća na boju starog zlata.
5. Tease ~ Mat svelo smeđa senka.Ja je koristim za senčenje kapaka (crease deo)  i za tu primenu je odlična, ni previše tamna ni previše svetla.
6. Snakebite ~ Tamnija bronzana nijansa sa zlatnim šimerom.
7. Suspect ~ Senka svetlija od prethodne u braonkasto bronzanoj boji.
8. Pistol ~ Sivkasto smeđa nijansa.
9. Verve ~ Bež senka sa roze podtonom i šimerom.Meni služi za predeo ispod obrva.
10. Ydk ~ Topla bakarna nijansa sa crvenkastim podtonom.
11. Busted ~ Tamno braon senka sa zlatnim podtonom.
12. Blackout ~ Mat crna senka.
Obe su divne, zar ne? Da mene pitate ne bih mogla da vam kažem koja mi je draža jer koristim obe , mada možda jedinicu maloooo više. Ne znam gde trenutno mogu da se kupe, nalažost, ali znam da su se neke devojke usudile da ih naruče preko intereneta i da su im stigle čitave i lepe paletice. Cena jedne je oko 45~5oe, zavisi gde ih kupujete.Vredi ih imati jer u jednom pakovanju imate divne boje koje se mogu se koristiti za sve prilike a sa njima se postiže divan look. 

Za koju ste se vi odlučile, volela bih da mi pišete vaša iskustva :)
Nadam se da vam je ovaj text bio koristan.Hvala na poseti!
Sve vas ljubi i pozdravlja vaša Milica :-*

Нема коментара:

Постави коментар