четвртак, 21. новембар 2013.

NYX šminka~I love NYX


Mnoge devojke me pitaju sa kojim brendovima radim i šta bi im preporučila. U mom koferu ima zaista svega i nisam vezana ni za jedan brend posebno ali postoje oni koje ja lično favorizujem. Jedan od njih je svakako MAC kozmetika ali to ne mogu da preporučim devojkama koje ne putuju često u inostranstvo ili nemaju nikog negde po belom svetu da im pošalje šminku. Drugi razlog zašto ne mogu da preporučim MAC kozmetiku svima je to što taj brend nije baš pristupačan svakom džepu i što određeni proizvodi nisu za svaki dan jer imaju tešku teksturu. Do skoro sam pored Mac kozmetike od prijatelja iz Amerike naručivala neke brendove koji kod nas nisu bili dostupni.Ali to se promenilo pre nekoliko meseci jer je Alexandar cosmetics postao zvanični uvoznik Nyx kozmetike.Kada sam čula tu lepu vest mojoj sreći nije bilo kraja :) Osim što se bavim profesionalnim šminkanjem ja sam na prvom mestu žena kojoj šminke nikad nije ni dosta ni previše. Nyx je Američki brend iz Los Anđelesa koji u svojoj ponudi sadrži široku paletu vrlo pigmentovanih boja kako senki tako i karmina a cena je vrlo pristupačna pa ih to izdvaja od mnogih proizvođača dekorativne kozmetike. Kada sam ušla u prodavnicu Beo cosmetics~a koja se nalazi na Novom Beogradu momentalno sam se zaletela na policu Nyxa i verujete mi nisam znala šta  pre da stavim u korpu. Eksplozija boja za ovakvog ljubitelja šminke je pravi raj za oči :) Kako naravno nisam bila u mogućnosti da kupim sveee odabrala sam neke stvarčice koje rado koristim kad god imam priliku i od srca ih preporučujem :)
Od nekoliko ponuđenih vrsti baza za lice i oči ja sam odabrala Primer za lice HDstudio i bazu za senku u boji kože.Ljubazne devojke koje tamo rade su mi pomogle u izboru. 
Prajmer za lice je silikonske teksture stavlja se u jako maloj količini i mora lepo da se razmaže četkom jer je beo kada se nanosi. Sasvim lepo drži šminku na mestu i podjednako dobro pokriva pore.Jedina mana mu je to što malo posvetli boju kože lica ali to je podnošljivo jer se inače preporučuje jedna nijansa tamnijeg pudera pri kupovini. Baza za senke je kremasta i malo masnija od Artdeco baze koju sam ranije preporučivala.Dovoljno je malo zahvatiti prstom i lepo razmazati jer ume da se uvlači u pore i skuplja senku.Dakle, ako se pravilno nanese u maloj količini nećete imati ovakvih problema.Što se postojanosti tiče pokazala se kao dobra i drži senku po ceo dan.
Od vellikog izbora mono senki odlučila sam da za početak probam dve i to jednu iz Glam kolekcije i jednu za high light.

Pre nego što sam odlučila koje ću senke kupiti odgledala sam nekoliko tutoriala na you tube~u u kojima se upoređuju Mac senke sa Nyxovim.Za neke nijanse ne postoji razlika u boji i pigmentaciji ali zato postoji znatna razlika u ceni pa isti kvalitet dobijete za manje novca.High light senka je postojana i svetla taman koliko treba. Ja je koristim za predeo ispod obrva i u uglovima očiju. Fairy mono senka iz glam kolekcije je svetlucava i nežna.Boja je svetlo roze i savršena je za dnevnu varijantu kao i za šminku za venčanje.
Butt naked paleta se sastoji iz dva dela. Na gornjem spratu su senke a ispod su bronzer, rumenila i highlighteri. 
Senke su jako lepo pigmentovane a boje su kao što vidite neutralne i tople.Ova paleta je odlična jer je sadržaj u njoj takav da može da se koristi i za dan i za noć.Highlihteri su svetlucavi i jako lepo ističu one delove lica na koje se nanose.Bronzer je malo slabije pigmentisan i više odgovara svetlijem tenu a rumenila su za moj ukus previše rozikasta pa ih retko koristim.Ipak, ovo je jedna od paleti koju preporučujem jer je izbor boja senki odličan kao i highlighteri.
Nyx senke u prahu tj pigmenti su fenomenalni.Imaju odličnu pigmentaciju i jako dugo stoje na kapcima.Kada se nanesu preko nyx baze za kapke deluju još intenzivnje.Jedina, pa da kažem, mana je to što se rasipaju pa je potrebno staviti bebi puder ispod očiju koji se posle skloni zajedno sa česticama koje su pale.Najbolje se nanose kada se utapkaju na kapak.Nijanse za koje sam se ja odlučila su: white pearl, very pink pearl, true purple pearl, ocean blue pearl i jade pearl.Boje uživo su malo zagasitije i ja ih sve rado nosim u skladu sa odevnom kombinacijom.
Često tražena boja je ljubičasta pa je ova paletica prosto morala da se nađe u mom koferu.Ova paletica pripada kolekciji Love in Rio.
Poređane senke od svetlije ka tamnijoj dolaze u moderom pakovanju u kom se dobije i aplikator.Inače, ovu kombinaciju boja sam kupila specijalno za jednu moju ljubičanstvenu mladu kojoj su ove boje istakle okice i svaršeno se uklopile sa dekoracijom i temom celog venčanja :) Senke *Life is a cha cha* su pravi izbor za devojke koje imaju zelene oči a mogu da se koriste i za dan i za veče.
I naravno, u mojoj kolekciji su morale da se nađu čuvene džambo senke, black i milk kao i dve slim olovke za oči u mojim omiljenim bojama :). Crna džambo olovka je odlična za smokey eyes a bela je svaršena kao podloga jer senka preko nje još više dođe do izražaja.Što se tiče ovih manjih olovki one i nisu baš jako pigmentovane ali su idealne za dnevni make up.Imaju malo šljokica, nisu previše ni mekane i tvrde i lako i precizno se nanose samo je bitno da budu lepo zarezane.

I za kraj nešto što sam morala da imam jer sam čula jako puno pozitivnih komentara pa sam rešila da se uverim.I nisam se pokajala jer su ovi karmini zasluženo pobrali toliko pohvala.U svakoj prilici su bili na visini zadatka jer su izdržljivi i dugotrajni.Imaju kremastu teksturu a kada se nanesu na usne ne mrdaju.Boje su intenzivne i postojane a što je najbitnije ne isušuju usne kao mnogi dugotrajni karmini.Boje za koje sam se ja odlučila su Dolly girl i Bonfire iz Xtreme lip creme kolekcije.
Nadam se da vam je ovaj post bio koristan :)
Hvala na poseti :-*

3 коментара:

  1. Kao prvo, molim te da sa strane dodaš gedžet za čitaoce ili link ka Bloglovin-u, ako ga imaš :)
    Moram da priznam da me je ovaj post malo pokolebao, jer planiram da uzmem NYX paletu a sada se dvoumim između ove tvoje i ove http://www.alexandar-cosmetics.com/sr/product/paleta-za-profesionalno-sminkanje-s101?showsub=1 (vidim da je dosta blogerki uzimalo All I ever wanted, ali već imam dosta takvih senki)
    Koristan post u svakom slučaju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno, samo mi objasni na koji gedžet tačno misliš?
      Što se paletice tiče, i ja ih imam dosta i uglavnom su sve šarene i zato sam se i odlučila za ovu koja je savršena za sve prilike :)
      I hvala ti draga :)

      Избриши
    2. Ma meni je blogger na srpskom pa ja računam da je i svima ostalima ;)
      Al vidim snašla si se :D

      Избриши