уторак, 24. децембар 2013.

Četke za šminkanje ~ BLUSH

Ni jedan make up look ne bi izgledao savršeno bez četkica! Kod mene u koferčetu se nalazi dosta četkica raznih brendova a naručila sam ih još i jedva čekam da mi stignu :) Jedan od brendova koji najčešće koristim je Blush i on se pojavio relativno skoro kod nas na tržištu. Prvi put kada sam se susrela sa njima nisam mogla da verujem da četkice mogu biti tako jeftine a na oko su mi izgledale baš kvalitetno. Odmah sam kupila par komada da isprobam i mogu vam reći da je to bila ljubav na prvi zamah :D. Razmišljala sam da li da vam odmah pišem o njima ili da ipak sačekam reakciju svojih klijenata. I sačekala sam do sada jer je pravo vreme da vam ih predstavim i možda baš njih kupite sebi ili nekome na poklon za Novu godinu :)
One se mogu naručiti online na sajtu Alexandar Cosmetics~ a ili ih možete opipati u nekom od njihovih prodajnih mesta koja se nalaze po gradovima širom Srbije i tako možda bolje napravite odabir.
Prva četkica koja je definitvno i moj favorit je Blush 32. Fenomenalna je za sve vrste pudera, mineralne, kamene i za kremaste proizvode a ja je najradije koristim za tečni puder i u toj nameni je savršena. Napravljena je od sintetičke dlake, dovoljno je gusta ali ne i tvrda i lepo ujednači ten po celom licu. Kada sa njom nanosite puder imate osećaj kao da vas mazi. Košta svega 447,oo rsd.


Blush 33 i 34 su slične i obe su za puder a jedina razlika je ta što je 33 zakošena na vrhu. Prilično su čvrste ali lepo nanose puder. Jedina mana im je ta što male pa mora malo duže da se nanosi puder ali kako lepo rade svoj posao ta mana je zanemarljiva. Blush 33 košta 587,oo rsd a Blush 34 košta 560,oo rsd.
Fotkala sam sve tri jednu pored druge da vidite razliku.
Još jedna od mojih najdražih četkica je Blush1B. Divna mekoća od prirodne dlake koja svojim dodirom miluje lice kao svila. Ona služi za puder u kamenu ili prahu i baš je velika tako da je dovoljno jednom zahvatiti proizvod i preći preko celog lica. Posle pranja obavezno stavim malo balzama i kad se osuši kao nova je. Ona je najskuplja ali ipak ne prelazi cifru iznad 1ooo rsd što je meni neverovatno jer znam koliko koštaju neke druge četke za tu namenu. Košta 89o,oo rsd


Dakle moje dve Must have četkice su Blush32 i Blush1B :) 
Na red dolaze četkice za oči koje se nalaze u mom koferčetu. Krenuću od najveće :) 
Blush10A je četkica od prirodne dlake koja služi da nanese senku na ceo kapak. Za moj ukus je baš velika i retko je koristim ali ako neko od mojih klijenata ima dosta mesta na kapku dobro mi posluži. Košta 25o.oo rsd.


Malo manja od nje je Blush18A i ima istu namenu kao i prethodna. Njena cena je 199,oo rsd.
Četkica Blush16A je od prirodne dlake, gusta i kratka a savršena je za nanošenje senke ispod kapka i na samom korenu trepavica da bi se dobila tanja linija. S obzirom da je čvrsta sa njom možete ublažiti liniju od krejona. Ona košta 195,oo rsd. 

Blush14B je četkica za blend od prirodne dlake koja služi da ublaži grube prelaze i da stopi dve ili vise senki. Meka je i laka za senčenje i ja je rado koristim. Košta samo 196.oo rsd. 

I poslednja iz moje skromne kolekcije je četkica Blush25B koja služi za obrve ali ja je koristim za senku kada želim da dobijem tanku i preciznu liniju na gornjem ili donjem kapku. Ona je napravljena od sintetičke dlake, čvrsta je baš i zato je idealna za precizno nanošenje senke. Njena cena je 196,oo rsd. 

Ove četke su, slobodno mogu reći, jedne od najboljih koje se mogu pronaći kod nas po ovim cenama. Koristim ih i za profesionalnu upotrebu i prezadovoljna sam.
Da li vi imate neku od Blush četkica i da li ste zadovoljne?

Нема коментара:

Постави коментар