четвртак, 12. децембар 2013.

Novogodišnje veštačke trepavice

Najluđa noć nam se približava i ja se tome izuzetno radujem :) Vreme je da počnemo da razmišljamo o svom stajlingu i spremne uđemo u Novu godinu. Mnoge devojke žele da budu originalne i drugačije a za to im potrebno samo malo mašte i kreativnosti. Dovoljan je jedan drugačiji detalj da bi se izdvajale i bile jedinstvene. U novogodišnjoj noći je sve dozvoljeno, šljokice, cirkoni, istaknute oči i crveni karmin... Ne treba se ustručavati, šta više poželjno je biti sređen do maksimuma da bi se istakla vaša lepota i smelost koju poseduju jake i samouverene žene! Za one koje žele nešto drugačije preporučujem unikatne veštačke trepavice koje će vašem pogledu dati poseban sjaj a od vas napraviti pravu zavodnicu. Zašto ih ne biste napravile same? :) 
Potrebne su nam trepke, makazice, pinceta, iglice, lepak za nokte sa četkicom ili neki drugi koji vi koristite, trakice, cirkoni, zvezdice, biseri i mašnice :) 
Ovaj fenomenalan model možete napravite same i to lako. Izvadite veštačke trepavice iz kutije, položite ih na papir, pripremite zvezdice u željenoj boji i nanosite ih na trepke tako što čete vrh iglice umočiti u lepak pa sa njom zahvatiti zvezdicu koju namažete sa jedne strane lepkom i ređate na trepke redosledom koji želite. Ostavite da se osuše i vaše trepke su spremne :)
Interesantan model sa srculencima se pravi isto kao i prethodni :) Takođe možete birati boju i redosled po sopstvenom nahođenju. 
Mašnice sam pravila od srebrne trakice tako što sam isekla mali deo i oba kraja presavila na pola pa lepkom učvrstila. Na sredinu sam stavila biserčić. Pincetom sam uhvatila mašnicu kad se osušila i namazala lepkom sa donje strane pa nanela na krajeve trepavica. Slatke su, zar ne?  :) 
I ovaj model se pravi kao prva dva! Boja, redosled i oblik cirkona je proizvoljan :) 
Poslednji model je favorit moje princeze koja mi je sinoć pomagala tako što je gubila cirkončiće po kući   :) 
Ove mašnice sam dobila od jedne divne drugarice i morala sam da ih iskoristim negde. Na trepkama izgledaju savršeno a posebno jer je kontrast crvene boje na crnoj odličan. Mašnice uhvatite pincetom, namažite lepkom sa donje strane i nanesite na krajeve trepavice. Sačekajte da se osuše i vaše veštačke trepavice su spremne :) Ako nemate iskustva u stavljanju veštačkih trepavica pogledajte OVDE kako to da uradite!
Cirkone možete iskoristiti na više načina i pored trepki oni mogu da krase i vaše lice :) Ako vam se dopada ovaj look korak po korak možete videti OVDE.   
Nadam se da ste dobile neku lepu idejicu :) 
 Pišite mi šta biste još volele da vidite i rado ću napraviti blog o tome :)
Hvala na poseti! 
Sve vas ljubi i pozdravlja vasa Milica :-*

Нема коментара:

Постави коментар