недеља, 8. децембар 2013.

Jesenji editorijal venčanja ~ iza scene

Jesen stiže dunjo moja. I ja joj se radujem jer je divno godišnje doba zbog šarenila koje mojim očima prija i plodova majke prirode koji rado zamirišu u mojoj kuhinji. Eksplozija boja prosto očarava. Volim jesen jer me šuškanje njegovog lišća pod nogama podseća na prve korake moje šmizle. I sama volim da koračam šuškavom stazom dok mi misli lutaju i vode me u neki drugi svet. Da li ste probali? Divan je osećaj :) I tako, prilikom boravka u jednom šumarku mi se rodila ideja. Jesenje venčanje!
Miholjsko leto me je mamilo da se ta ideja  što pre realizuje . Koliko brzo? Nećete verovati! Za nedelju dana smo okupili ekipu. Konstatno smo se dogovarali mejlovima i pozivima a ideje su pljuštale sa svih strana. Pomno smo pratile vremensku prognozu i nismo pogrešile jer je dan bio kao stvoren za našu akciju. Trebalo je odrediti lokaciju, zatim pronaći modele, izabrati haljine, odela i cipele, napraviti nakit, osmisliti dekoraciju... Ima puno posla, pa recimo kao za pravo venčanje, ali kad je takav tim u pitanju nije bilo tenzije. Ja sam bila zadužena za veći deo organizacije i moram vam priznati da sam imala veliku odgovornost jer sam želela da sve do poslednjeg detalja izgleda savršeno. Kada smo dobili dozvolu od uprave Ade za fotkanje i korišćenje njihovih divnih predela mojoj sreći nije bilo kraja. Prirodne lepote koje se tamo nalaze su idealne za naš projekat. Pored Ade smo želele da svratimo i do replike starih Terazija jer je odličan ambijent koji mladencima ostavlja divnu uspomenu u vidu fotografija. Kada su svi detalji precizirani i sa ljubavlju osmišljeni mogli smo da krenemo u akciju  :) Priprme su počele prethodne večeri kada je moja kuhinja mirisala na kiflice, projice i mafine sa jabukom i cimetom :) Moj dragi je rezbario bundevice koje su njegovi roditelji doneli iz Vojvodine baš za tu priliku :) Oboje smo se složili da na njima treba da piše jasno i glasno DA i to ćirilicom. Pakovanje potrebnih rekvizita, mojih četkica i kofera sa šminkom, prelistavanje spiska nekoliko puta do kasno u noć. Osvanuo je i taj utorak, da da utorak jer nam je sunce tako odredilo, i ekipa je počela da se okuplja u salonu Studio Om moje drage saradnice Dragane. Rano ujutru smo se latile posla a naše mlade su bile nasmejane što je doprinelo da nam dan krene u dobrom raspoloženju. Dok su se neke devojke premeštale sa frizerske stolice do mog šminkeraja, ostale su mackale noktiće uz čavrljanje i kikotanje. Šminku i fruzure je upotpunio unikatni Destiny nakit.







Brzinsko pakovanje i krenuli smo u Piramidu u salon Venčanica Dar. Tamo nas je dočekala nasmejana vlasnica Tijana koja je strpljivo obalčila devojke. Cipeliške su stigle baš kad su devojke bile obučene ali biranje je bogami potrajalo jer je Danijela, vlasnica Marry ed cipela za venčanje, donela ogromnu kesu raznih modela pa nismo mogle da se odlučimo koje su lepše. Na kraju smo ponele skoro sve :). Muški deo ekipe se oblačio u salonu muških odela ZidII  i mislim da su jedva čekali da dođu do Piramide da bi videli svoje izabranice :)



Na putu do Ade smo svratii do starih Terazija na interesantan pozeraj i hvatanje spontanih momenata kroz objektiv Studia Fotix. Dok su se mladenci fotkali ja sam upijala sunčeve zrake i uživala u prizoru. 
Prve venčanice su odradile dobar posao pa su se devojke presvukle u druge koje su im divno stajale. Vesela družina se uputila prema Adi Ciganliji. 






Dok su mladenci pozirali u parku za venčanja Marija iz Floriama cvetnog studia je praznila gepek i postavljala sto u piknik parku. Cela dekoracija je bila u "uradi sam" fazonu. Dekupaž proizvodi su odlično legli celoj priči pa je efekat na kraju kockanja dekoracije bio WoW. Moj dragi je duvao balone i pomagao u svemu što može. Meni je najviše pomogao jer je bio tu kao oslonac i moralna podrška a i dobro je došao kao vozač :) A ja, pa ja sam bila svuda po malo :). I moje kuvarske veštine su ponosno krasile sto sa dekoracijom. Naravno, posle poziranja smo se bacili na degustaciju. A ako biste i vi da  probate neke od tih đakonija, recepte možete pronaći na mom sajtu Kolačići klikom na link.




Prisećanje me je ogrejalo kao i sunce tog dana. Bilo je pravo uživanje raditi sa tako pozitivnim i kreativnim ljudima i zato jedva čekam sledeći projekat. Samo ću vam šapnuti, dolaziiii zimaaaaa :)
Nadam se da vam se dopalo kako smo dočarali jesenje venčanje i da ste osetili bar delić našeg uživanja.  
Hvala na poseti!

Нема коментара:

Постави коментар