петак, 7. фебруар 2014.

URBAN DECAY NAKED 3 PALETA

Pre dva meseca sam pisala o čuvenim najprodavanijim paletama na svetu Naked 1 i Naked 2    i tada mi je Naked 3 bila na listi želja. Nije prošlo mnogo  vremena i ja sam je dodala svojoj kolekciji :). Lepši novogodišnji poklon nisam mogla da zamislim :) Kada mi je od dragog mi supruga sestra rekla da putuje u Ameriku mojoj sreći nije bilo kraja :D. Napravila sam joj poveći spisak a dok je bila tamo često sam je zvala da mi moju šminkicu pokaže preko skype~a. I napokon, posle Nove godine željena šminka je bila u mojim rukama :)
Plaleta Naked 3 dolazi u lepo dizajniranoj kutiji i kao i svoje predhodnice uz nju se dobija dodatak. Ovog puta su to 4 baze. Pakovanje u kome se senke nalaze je slično paleti Naked 2, metalno i čvrsto, ali je boja drugačija, zlatkasto rozikasta kao i same senke u ovoj paleti. Naravno i uz ove senke se dobija sintetička dvostrana četkica :)
Paletom preovladavaju nežni rozikasti tonovi što ovu paletu izdvaja od svojih predhodnica. Od 12 nijansi svega 3 su mat dok su ostale sedefaste i sa šimerom.
Sve boje su lako nosive i divno izgledaju na kapcima a sa ovom paletom možete postići i dnevni i večernji look što je idealno jer ne morate kupovati dve za to :)
Boje koje se nalaze u paleti Naked 3 su: Strange, Dust, Burnout, Limit, Buzz, Trick, Nooner, Liar, Factory, Mugshot, Darkside, Blackheart. Strange, Limit i Nooner su mat senke dok su sve ostale sedefaste i sa sitnim šljokicama. Novitet na tržištu je boja patlidžana koja se nalazi baš u ovoj paleti.
S obzirom da volim da nosim rozikaste nijanse senke pretpostavljate koliko mi se dopada ova paletica :) 
Prilikom jednog mog bliskog susreta sa ovom divnoćom, u saradnji sa Mogu ja to sama , sam uradila jedan dnevni look sa divnim bojama iz Naked 3 palete :). Kako se više budem upoznavala sa ovom paletom tako ću vam i više varijanti predstaviti.
Moram samo da napomenem, jer su neke od vas već pitale, nakit koji nosim u videu je  Unikatni Nakit Destiny :) 
Nadam se da vam se dopao tekst :) 
Hvala na čitanju :-*

Нема коментара:

Постави коментар