среда, 19. децембар 2012.

Novogodišnja šminka~korak po korak

Drage moje, najluđa noć nam se polako ali sigurno bliži. Dok čekamo Deda Mraza po glavi nam se mota milion ženskih pitanja. Šta obući i obuti, kakvu frizuru i šminku da odaberemo su samo neka od njih. Dobila sam dosta pitanja u vezi novogodišnjeg makeup~a i na pamet mi je palo da bih mogla da napravim jedan jednostavan a efektan korak po korak koji će odgovarati svakoj boji haljine, svakoj boji očiju i kose, a koji će biti u skladu sa ovom svečanom prilikom :) S obzirom da je u pitanju šminka koja treba da izgleda glamurozno dugačke trepavice, šljokice i crveni karmin su must have u najluđoj noći. Ipak, pošto se razlikuje od svakodnevne, novogodišnja šminka treba da bude svetlucava a vi trebate biti dovoljno hrabre da unesete i neku inovaciju u makeup :) Ja sam se u ovom slučaju opredelila za cirkončiće u obliku cvetića koje sam lepkom za trepavice zalepila na veštačke trepavice  i ispod obrve i tako dobila totalno drugačiji izgled sa WOW efektom :)))  Moj divni model je talentovana novinarka Tina Bunjevacki koja je pokazala da, pored odličnog baratanja sa slovima, ume hrabro da stane ispred objektiva i jednostavno zrači harizmom :)))...Pre nego što vam postavim fotografije moram da napomenem da je vrlo bitno da u ovom periodu negujete i hidrirate svoje lice jer su ujednačen i blistav ten pola posla kod šminkanja. ...Izvinjavam se zbog lošeg kvaliteta fotografija, u toku fotkanja sam menjala aparat :(
Uživajte :-*
1.Na kapak stavljam bazu za oči

2.Nanosim senku sa šljokicama u beloj boji

3.Izvlačim tanko preko celog kapka gel eyeliner

4.U ugao oka stavljam senku sa šljokicama

5.Definišem olovkom obrve

6.Cirkone lepim ispod obrve
Na kraju vam ostaje da stavite rumenilo, crveni karmin i sjaj za usne i spremne ste za provod :)))








Нема коментара:

Постави коментар