четвртак, 6. децембар 2012.

Profesionalno sminkanje~nagradna igra~klik do vencanja

 Drage moje, kao sto sam u vise navrata napomenula, imam vrlo uspesnu i prijateljsku saradju sa devojkama koje se bave oragnizacijom vencanja, a kao sto je vec poznato ni jedno vencanje ne moze da prodje bez sminke za vencanje pa smo se nas tri dogovorile da jednu devojku obradujemo i poklonimo joj profesionalno sminkanje . Nagradna igra je pocela u avgustu pred samu jesenju sezonu vencanja i to tako sto su se na jednoj fotografiji devojke tagovale pa se pobednica odredila po jednom rednom broju koji je dobijen sabiranjem brojeva iz  nama vaznih datuma da bi se doslo do jednocifrenog broja :))) Vise o tome mozete procitati na sajtu "klik do vencanja" .  Srecne ruke je bila Lidija Mijovic kojoj je moja saradnica, frizerka, Dragana Dobrilovic kao bonus nagradu poklonila prelepu frizuru :) Na licu mesta smo se dogovorile kakav ce stil makeup~a i kakvu frizuru imati. Ideja je bila neki rock fazon sto je ova devojka srecne ruke  fantasticno iznela.   Harizmaticna Lidija je u ''Studiu OM"  preuzela svoju nagradu i tako skockana otisla u grad na fotkanje :))) Da vam ja vise ne bih objasnjavala, jer znam da vam je interesantnije da gledate fotografije, sami procenite kako smo se nas tri provele tog srecnog dana :))) Na mene najjaci utisak, kao ekstrakt srece, ostavlja nasmejano i zadovoljno  lice osobe kojoj sam radila o glavi :)))
Jos jednom cestitamo Lidiji :)))
















2 коментара:

  1. Drage moje, evo i ja kao dobitnica nagradne igre da se oglasim :-) Bilo je predivno iskustvo saradjivati sa vama, profesionalnost ocena 10, ali pored toga opustena atmosfera i pravi zenski dan! Obe majstori svog zanata. Kao sto vidite, i fotkanje posle toga je urodilo plodom zahvaljujuci Milicinoj i Draganinoj masti! Jos jednom HVALA...vidimo se uskoro :-)
    Lidija

    ОдговориИзбриши
  2. Ako zelite da me kontaktirate ne ustrucavajte se . Tu sam zbog i za Vas :)))
    To mozete uraditi putem telefona 060/555~7077 ili na mom facebook profilu https://www.facebook.com/milica.bozic.profesionalno.sminkanje
    maila: bozicmimi@gmail.com
    a radove mozete pogledati na mom sajtu http://makeups.in.rs
    i facebook stranici
    https://www.facebook.com/Profesionalno.sminkanje.by.Milica.Bozic

    ОдговориИзбриши