среда, 5. јун 2013.

Profesionalno šminkanje za maturu

Znate onaj osećaj kada radite po 12h i više a na licu vam blješti osmeh jer ste zadovoljni rezultatima koje ste postigli? I već sutra je novi radni dan a vi ga dočekujete sa osmehom jer vas posle jutarnje kafe čeka nova avantura zvana posao, u mom slučaju ulepšavanje mojih dragih mladica i učestvovanje u njihovoj sreći :))) Svakog vikenda se okupljala sjajna ekipa koju su činile moje mlade, moja draga frizerka i moja malenkost, šminkerka. Bile su tu i kumice, sestrice i majke koje su doprinele dobrom raspoloženju :))) Sve u svemu, jako sam zadovoljna ovom mladenačkom sezonom koja polako jenjava i spremna sa četkama za šminkanje  u ruci sam dočekala sezonu matura i apsolventskih večeri  koja se tek rasplamsava :))). Na moje veliko zadovoljstvo, do sada sam radila o glavi prelepim devojkama sa izuzetnim haljinama koje mame uzdahe, a verujem da će ih biti još jer je sezona tek počela. Svaka od njih je posebna na svoj način i svaka od njih poseduje neverovatnu harizmu koja me prosto oduševljava i tera da im promenim lični opis :D Shvatili ste da se šalim, naravno? Sve moje devojke su cakane i moram priznati da su na maturi ili apsolventskoj večeri bile među najlepšim devojkama. Ali to nije zato što sam ih baš ja šminkala, ma neeeee, već je to zato što one zrače pozitivnom energijom i unutrašnjom lepotom. A kako i ne bi kad su završile školu, ha ha :D
 Šminka za maturu treba da se slaže uz garderobu. Za smele devojke preporučujem jači makeup jer je to jedna od retkih prilika kada mlade žene totalno i potpuno blistaju. To je zapravo jedna od retkih prilika kada se oblačimo u svečane, elegantne haljine i kada smo samo mi u centru pažnje, osim ako nismo dama sa crvenog tepiha, i zato tu priliku treba maksimalno iskoristiti i biti glamurozan do kraja :))) Šljokice, cirkončići, veštačke trepavice  su i te kako dozvoljeni rekviziti i nešto od toga bi trebalo da krasi vaše lice kada je šminka za maturu u pitanju... I sada već mislim da je dosta priče :D Odmorite okice uz blještavilo svečanog makeup~a i divne devojke koje su to vrhunski iznele :)












Nastaviće se... kiss

Нема коментара:

Постави коментар