четвртак, 22. новембар 2012.

Fall wedding editorial~iza scene :)))

Drage moje, moram se pohvaliti :))) opet sam bila vredna, takođe u saradnji sa mojim dragim drugarima iz Novog Sada. Ovog puta, povod je bio prvi rođendan sajta *Klik do venacnja* . Dvema Marinama  rodila se ideja da bi mogle organizovati fotografisanje stila za venčanje koje će se razlikovati od svega već viđenog i tako vama prikazati deo onoga što mogu da urade i za vas i vaš najlepši dan. U toj nameri su definitivno uspele jer je cela postavka bila jedinstvena. Iako smo radili početkom novembra vreme nam je išlo na ruku pa smo bili obasjani suncem kao polovinom septembra :))) Ovaj jesenji editorial  ostavlja bez daha jer se dešavao u prirodi pod vedrim nebom sa bogatim izborom vintage detalja koji uklopljeni u jednu celinu daju sliku romantičnog venčanja. Svako od učesnika je doprineo svojim idejama, kreativnost nam nije manjkala, i svako od nas je ostavio lični pečat što ovaj projekat čini autentičnim. Pripreme su tekle od ranog jutra, šminka,  frizura, presvlačenje modela, dekorisanje stolova, pravljenje cvetnih aranžmana i bidermajera…  svi smo vredno radili, ali verujte mi da nam je vreme proletelo jer je atmosfera bila divna i ja jedva čekam da vam pokažem kako je to sve izgledalo :))) Prvo želim da vas odvedem iza scene jer je odatle sve krenulo :D Posle nas očekuje putovanje u svet profesionalne fotografije i individiualno predstavljanje učesnika :)))
Uživajte :-*













1 коментар:

  1. Ako zelite da me kontaktirate ne ustrucavajte se . Tu sam zbog i za Vas :)))
    To mozete uraditi putem telefona 060/555~7077 ili na mom facebook profilu https://www.facebook.com/milica.bozic.profesionalno.sminkanje
    maila: bozicmimi@gmail.com
    a radove mozete pogledati na mom sajtu http://makeups.in.rs
    i facebook stranici
    https://www.facebook.com/Profesionalno.sminkanje.by.Milica.Bozic

    ОдговориИзбриши