уторак, 12. јун 2012.

MakeUp sitnice koje zivot znace :)))

Oko mene skoro uvek , posebno dok sminkam, vlada kreativni haos. Sminke nikad dosta  sto se jako dobro vidi po mom koferu koji jedva zatvaram. Kao osobi zenskog pola koja je odabrala da se bavi profesionalnim sminkanjem broj makeup sitnica 'MAST HAVE" stalno raste. Od samog pocetka moje sminkerske  karijere se trudim da nabavljam i radim samo sa kvalitetnim brendovima. Medjutim, ovde ne vazi ono nepisano  pravilo  da je sve sto je skupo i dobro. Nazalost , postoji dosta stvari koje me nisu odusevile ni zadovoljile moje kriterijume. Od nekih brendova sam ocekivala i previse. Ali o njima cemo neki drugi put. ..
Cesto me pitaju sa kojim brendovima radim , a moj odgovor je da nisam vezana ni za jedan posebno i da u mom koferu moze da se pronadje od svega po nesto . Zasto ? Zato sto sam , kao sto sam vec napomenula, isprobala svasta i vezala se za pojedine sitnice koje ne zelim da menjam. Dakle, stvari koje su zadobile moje poverenje su od raznih proizvodjaca i sa njima sam prosto navikla da radim jer  su ostavile dobar utisak kako na mene tako na moje klijente. Spisak sminke koju koristim je veoma veliki pa cu ga skratiti i svesti na stvari koje su me odusevile u skorije vreme.
Artdeco baza za oci, savrsena podloga za kapke koje odrzava senku u "zivotu" dok ne pozelite da je skinete. Ovim proizvodom sam prezadovoljna i toplo preporucujem.
Ovim senkama sam vrlo zadovoljna. Sistem kupovine je takav da vi sami birate pojedinacne boje i kreirate svoju paletu po sopstvenom ukusu. Kutije se takodje kupuju pojedinacno i svake sezone se pojavi neki novi dezen. Postoje varijante od 2,3,4,6 i 12 senki. Artdeco senke imaju siroku paletu nijansi , a mnoge od njih su neutralne i odgovaraju svakom tenu i boji ociju.
Maybelline one by one maskara je vrlo prijatno iznenadjenje. Nisam nikada bila odusevljena njihovim proizvodima i nekako sam ih iskljucila iz upotrebe ali sam zbog pozitivnih iskustava morala da je isprobam. Odlicno produzava trepke, daje im dobar volumen i ako se pravilno nanosi ne slepljuje ih.
Revlon custom creations , cudo od pudera. Prilagodjava se svim nijansama tena , lepo ga koza upija i ne izgleda "zacementirano" , solidno pokriva nedostatke. Najbolje od svega je to sto sami kreirate svoju nijansu. U jednoj bocici se nalazi dve nijanse koje se posebnim mehanizmom mesaju i vi dobijete boju  koju  zelite. Tako recimo, kad pocrnite ne morate da kupujete drugi puder vec ovaj nastelujete na tamnije.
I jos jedan u nizu revlonovih proizvoda koji vredi imati. Odlican je za pokrivanje i  matiranje. Savrsen za masnu kozu (naravno onaj na kome to pise) .Jedina mana je sto boca nema pumpicu. Ali,s'obzirom da poznajem dosta devojaka koje su se namucile da pronadju odgovarajuci puder dok njega nisu probale, to je zanemarljiv propust, Uostalom , ni MAC fix fluid koji takodje koristim nema pumpicu pa ga bukvalno istresem na sundjer i onda dalje cetkom nanosim na lice.

Eto drage moje , to su samo neke stvarcice koje su mi se dopale a  koje sam u skorije  vreme isprobala . Ima jos doooostaaaa proizvoda o kojima definitivno vredi pricati ali ce to do sledeceg posta sacekati...Do tada vas sve pozdravljam i ljubim  i zelim vam puno sminke i sminkanja :-*

1 коментар:

  1. Ako zelite da me kontaktirate ne ustrucavajte se . Tu sam zbog i za Vas :)))
    To mozete uraditi putem telefona 060/555~7077 ili na mom facebook profilu https://www.facebook.com/milica.bozic.profesionalno.sminkanje
    maila: bozicmimi@gmail.com
    a radove mozete pogledati na mom sajtu http://makeups.in.rs
    i facebook stranici
    https://www.facebook.com/Profesionalno.sminkanje.by.Milica.Bozic

    ОдговориИзбриши