понедељак, 25. фебруар 2013.

Eyeliner u duginim bojama :)))

   Jutros kad sam se probudila kroz prozor me je dočekao već poznat prizor, sivilo, tmurno i oblačno vreme, ništa čudno za zimsko godišnje doba. Ali ja sam od onih koje ne daju da im vremenska prognoza diktira raspoloženje pa sam uz jutarnju kaficu rešila da prkosim vetru i tamnim kolutovima oko očiju :D Meni treba sunca da ne bi izgledala kao vampir, mada sad gajim ljubičastu boju oko očiju zbog operacije nosa (dr. me je lepo izlupao po nosu) ali se sa korektorom sve da srediti. Pošto ja volim da teram inat, ovog puta  vremenskim uslovima i svojim podlivima, današnja šminka je šarena i ni malo nalik na zimu :))). Inspiraciju nalazim u prirodi, na nekim umetničkim fotografijama i u sećanju na, najlepše godišnje doba, proleće a motivacija su mi vaši mailovi sa dirljivo pohvalnim sadržajem :)))...Današnji look je jednostavan a prilično efektan, interesantan, zanimljiv, šašavo šaren da razbije zimsku monotoniju :))) Sve što vam je potrebno od šminke su eyelineri u raznim bojama, maskara i malo mašte. Ne morate da koristite iste boje i redosled nije bitan, radite onako kako se osećate :) Igrajte se bojama ali pokušajte da izvučete tanke linije :))) Ako nista spretne vežbajte precizno stavljanje eyelinera.









1 коментар:

  1. Ako zelite da me kontaktirate ne ustrucavajte se . Tu sam zbog i za Vas :)))
    To mozete uraditi putem telefona 060/555~7077 ili na mom facebook profilu https://www.facebook.com/milica.bozic.profesionalno.sminkanje
    maila: bozicmimi@gmail.com
    a radove mozete pogledati na mom sajtu http://makeups.in.rs
    i facebook stranici
    https://www.facebook.com/Profesionalno.sminkanje.by.Milica.Bozic

    ОдговориИзбриши