недеља, 10. фебруар 2013.

Dnevna šminka~korak po korak :)))

Drage moje dame, u naletu inspiracije, slobodnog  vremena i pozitivne enrgije opet sam za vas spremila jedan lep korak po korak. Ovog puta se radi o makeup~u koji ste najviše tražile i zato sam rešila da vas obradujem :))) Ovaj makeup može da se koristi kao dnevna šminka, šminka za venčanje, poslovni makeup ili romantična šminka za dan zaljubljenih. U samo par koraka ćete postići nežan a opet zavodljiv izgled :))) Od šminke vam je potrebno: baza za kapke, olovka za obrve, bež senka, highlighter za predeo ispod obrva, eyeliner, bela olovka i maskara :) Pre senke nanesite bazu u tankom sloju i definišite obrve olovkom :)




Nanesite senku u bež boji preko celog kapka
Highlight senku nanesite na predeo ispod obrva

Highlight senku nanesite tanko u unutrašnji ugao oka

Eyelinerom izvucite tanku liniju uz samu ivicu i produžite je malo

Stavite maskaru, a  unutrašnjost donjeg kapka osenčite belom olovkom i spremne ste :)))

Pišite šta biste volele da vidite na blogu :))) Sve vas pozdravlja i ljubi vaša Milica :-***

1 коментар:

  1. Ako zelite da me kontaktirate ne ustrucavajte se . Tu sam zbog i za Vas :)))
    To mozete uraditi putem telefona 060/555~7077 ili na mom facebook profilu https://www.facebook.com/milica.bozic.profesionalno.sminkanje
    maila: bozicmimi@gmail.com
    a radove mozete pogledati na mom sajtu http://makeups.in.rs
    i facebook stranici
    https://www.facebook.com/Profesionalno.sminkanje.by.Milica.Bozic

    ОдговориИзбриши