петак, 28. фебруар 2014.

ŠMINKA ZA SMEĐE OČI

Često mi stižu pitanja kako se šminkaju braon, ili zelene ili plave oči. O tome sam već pisala OVDE. Ali znam nije isto u teoriji i praksi i zato sam rešila da za vas napravim jedan lak tutorijal za braon oči :). Ovaj put su to smeđe oči jer sam radila na sebi ali biće i za sve ostale boje. Do tad možete pogledati moj YOUTUBE kanal gde ima raznih modela i tutorijala. Za one koje ne znaju ili se ne usuđuju da probaju moram da napomenem da su plave nijanse senki za braon oči savršene. Odlično ih ističu i mogu da se koriste i za dan i za veče. Naravno, šminka mora biti u skladu sa garderobom.
I ovaj video je urađen u saradnji sa Mogu ja to sama. Zbog mnogih od vas sam radila sa brendovima koji su dostupni kod nas ali vi svakako možete da se našminakte ovako sa bilo kojim brendom. Bitno je samo da boja bude približna i da pratite uputstvo za šminkanje. Da bi vam bilo lakše izbegla sam eyeliner i liniju sam izvukla senkom :). Pokušajte, nije teško! 


Ovo je malo jača šminka za braon oči ali naravno može biti i neka dnevna varijanta ako prilika to zahteva. 

Nadam se da vam se dopalo :) Hvala na čitanju, kiss :-*




Pročitajte i ovaj tekst! Klik na ŠMINKA ZA SPUŠTENE KAPKE sa videom! 

Нема коментара:

Постави коментар