понедељак, 12. август 2013.

Šminka za venčanje~U poseti Kovačici

Ova sezona venčanja je puna pozitivnih iznenađenja. Mladenci su domišljati i spremni da svoj najlepši dan pretvore u bajku. Energija koja isijava sa nasmejanih lica mi pričinjava posebno zadovoljstvo i inspiriše me.Zaista uživam radeći sa ljudima koji zrače i šljašte onako slatko i veselo. Organizovati venčanje nije ni malo lako a posebno ako je budžet ograničen a ipak svaka mlada želi da taj dan sve bude savršeno. Ivana je mlada  koja me je fascinirala svojim idejama i sposobošću da sa ograničenim sredstvima napravi dan za pamćenje. Ona i njen izabranik su odlučili da svadbu prave u Kovačici, rodnom mestu njenih roditelja, i ja sam bila pozvana da dođem i našminkam je tamo. Putovanje je za mene bilo veliko zadovoljstvo jer pored posla upoznajem svoju zemlju. Datum venčanja se poklopio sa mojim rođendanom i to je razlog više zašto su mi ovi mladenci posebno dragi :))). Detalje oko oragnizacije mi je ispričala prilikom druženja na probnom šminkanju i samo ću vam reći da za savršen dan ne treba puno para, samo malo mašte i kreativnosti. U naletu kreativnosti i viška dobre energije Ivana se latila posla i svom venčanju dala lični pečat. Cvetiće za svatove, koji su me oduševili, je pravila sama a bidermajer je pratio priču pastelnih lila tonova i nije bio od prirodnog cveća tako da će devojci koja ga je uhvatila ostati lepa uspomena :))).

29.jun.2013. u pepodnevnim časovima stižem u selo Putnikovo blizu Kovačice. Nije mi bilo teško da nađem kuću jer je kako običaj nalaže kapija bila okićena a iz dvorišta se čula muzika. Sačekala je me vesela atmosfera i nasmejani ukućani. Mladoženja koji od uzbuđenja nije mogao da skine osmeh sa lica me je zamolio da sačekam mladu koja se vraćala od frizera. Jedva sam čekala da vidim frizuru i da je uklopim sa šminkom. Prvi put kada sam je šminkala išla je na devojačko veče i makeup je bio jači a šminka za venčanje treba da bude blaža i da sa frizurom i venčanicom čini komplet. Odmah smo se dogovorile i poslednje pripreme su počele. Prepustila mi se, a ja sam u svojoj glavi već imala viziju kako će to izgledati. Puno smeha, uzbuđenje u vazduhu, opuštena priča i muzikica koja je dopirala iz dvorišta su bitni faktori koji su me poneli i učinili da moj rođendanski dan, iako radni, počne baš onako kako sam zamišljala. Ten, malo ljubačaste senke, trepke i karmin na kraju i vreme je proletelo za tren. Ostalo je samo da obučemo mladu u elegantnu haljinu za princeze. Izgledala je božanstveno. 





Ljubav između Ivane i Miloša lebdi u vazduhu i ostavlja bez daha pa sam pitala Ivanu kako su se upoznali i kako su znali da je to TO? Njen odgovor je bio jednostavan "kad znaš da je pravo - znaš." Nisu se dugo zabavljali  ali se ljubav rodila u pravo vreme i ponela ih pravo do oltara. Posle samo tri nedelje zabavljanja su počeli da žive zajedno a zbog njegovog posla su kratko živeli i u Zaječaru gde je Miloš i zaprosio. 















Nadam se da ste osetili delić te ljubavi koja isijava iz svake fotografije kroz nežnost ove dve dušice.


Fotograf: Nemanja Antonijević
Šminka: Milica Božić
Restoran: Glamour Kovačica
Muzika: Beogradski duo http://www.beogradskiduo.com/
Bidermajer: Dolce Vita
Mladenci su prezadovoljni svojom svadbom i pohvalili su se da je atmosfera bila divna. Prvi ples je počeo kao bečki valcer a završio se uz popularnu numeru Gangam style :)))
Želim im sve najbolje u braku i da im ljubav svakim danom bude sve veća i jača :)))





Нема коментара:

Постави коментар