уторак, 11. јун 2013.

Letnja šminka~korak po korak

Utorak popodne i dugo očekivana kafica sa mojom dragom prijateljicom koja je neverovatni fanatik za mejkapisanje :))) Marija je došla u lepršavoj šarenoj haljini koja me je inspirisala da se latim četkica. Ona je oduševljeno prihvatila ideju jer je, kao što rekoh, veliki obožavatelj šminke i mog rada. Njoj stoje razni stilovi makeup~a a i sve joj boje lepo stoje pa smo se složile da ovog puta treba uraditi nešto drugačije, nešto u tonu sa tom divnom haljinom. Naravno slikala sam šminkanje korak po korak. Posle šminkanja je usledio foto session. Vreme nas je poslužilo pa smo se malo prošetale kroz Mirijevske parkove i izazvale opšte oduševljenje prolaznika :))) U prirodi, pod vedrim nebom, obasjana sunčevim zracima Maki je pokazala svoj pozerajski talenat.
Od šminke sam koristila za ten Sephorin tečni i kameni puder za matiranje, Max factor korektor u stiku. Na kapke sam stavila bazu Frontcover, u ugao oka takodje Frontcover senku buttermilk iz moje nove divne palete Macaroons. Žuta, ljubičasta i zelena su iz velike Sephorine palete. Gel eyeliner Sephora. Highlight senka je iz Naked palete virgin nijansa. Olovku za obrve Sephora. Rumenilo Mac peachtwist a karmin Revlon pearl nijansa wild orchid 457. Koristila sam Deborah maskaru i veštačke trepke nepoznatog brenda...
 I evo kako je sve to izgledalo :D
Uživajte :)))






















Нема коментара:

Постави коментар